tirsdag den 20. august 2013

1. HIGH SCHOOL DAG

Første dag på Tuscaloosa county High School...

For at gøre det hele mega dramatisk, skulle jeg op klokken FREAKING 5:45 Am.. (SAY WHAT)

Any Way.. 3 korte facts om skolen:

1. Der går omkring 1600 elever
2. Derfor er det en vældig stor skole
3. Så du har ingen chance for at finde rundt!

Som sagt er er det umuligt at finde rundt!
Hver gang jeg havde gået 3 meter blev jeg nød til st spørge en ny om vej.

Eleverne er rigtig flinke, og søde til at spørge ind om Denmark, meeen i starten var det lidt akavet og loner agtig, fordi alle de andre elever på ens årgang gik også sammen sidste år, og sidste år igen, så de forsætter jo bare på deres samtaler fra sidste år... Så det er lidt svært bare at bryde isen... Fordi når man har spurgt nogle om man må sidde med dem, har man ingen mulighed for at komme ind med noget i deres samtale.. 

Til slut på dagen mødte jeg nogle rigtig søde piger og drenge, og fik snakket med dem.. Så.. det great

Deres ting er ret anderledes, men har fx. Ikke pauser/ frikvarterer, og der er frokost 4 forskellige tider så der ikke er for mange inde i cafeteriet på engang,
Historie og Zoology er SINDSYGT svært, kunne svare på 4 ud af 40 spørgsmål i historie.. 
 Og ja alle drengene har trøjerne i bukserne?!?

Men ja det hele er virkelig spændende og nyt! Og selvom det er mega tidligt om morgnen, glæder jeg mig faktisk alligevel til en ny dag i skole.. ( Mor-Kirsten bliver overrasket den sætning! )

Mit skema 👆 det første semester er 
Øverst og 2. Er nederst.


På vej hjem fra skole ( kører med Reagan og Dawson - mine host-søskende )

Idræt, hvor vi intet laver, ud over at se basketholdet spille 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar